Help

Een foutmelding kan verschillende oorzaken hebben:
1. U gebruikt niet de juiste gebruikersnaam of wachtwoord. Controleer of u de juiste gegevens gebruikt. Let op hoofdletters en kleine letters.
2. U heeft uw DigiD niet geactiveerd. Activeer eerst uw DigiD met de activeringscode die u per brief hebt ontvangen.
3. Uw DigiD is geblokkeerd. Wacht tot de blokkade na de aangegeven tijd is opgeheven en probeer het nogmaals.
4. Uw DigiD is verlopen omdat deze drie jaar niet is gebruikt. Vraag dan opnieuw uw DigiD aan bij de ‘overheid’.
5. U probeert in te loggen met een verouderde computer, tablet of telefoon.
6. Het besturingssysteem op uw apparaat is verouderd. Neem contact op met uw leverancier om de laatste versie te installeren.

- Om in te kunnen loggen op het Patiëntenportaal dient u eerst in het ziekenhuissysteem van Tjongerschans ingeschreven te worden. Hiervoor kunt u, op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur, bellen met het afsprakenbureau via telefoonnummer 0513-68 5600.

Om uw gegevens in te kunnen zien kunt u inloggen middels uw DigiD met SMS controle of met de DigiD app. Wilt u een afspraak inplannen dan is het ook mogelijk om met uw afspraaknummer in te loggen, u kunt dan alleen de afspraak inplannen. Wilt u meer gegevens inzien of uw afspraak wijzigen, dan dient u in te loggen met uw DigiD.

U kunt een nieuwe DigiD of een nieuw wachtwoord aanvragen bij de overheid.

DigiD staat voor Digitale identiteit. Met uw DigiD kunt u inloggen op websites van de overheid en in de zorg. Het is een veilige en betrouwbare manier van inloggen. Instellingen die gebruik maken van deze inlogmethode moeten voldoen aan strenge eisen en worden hier jaarlijks op gecontroleerd.

Momenteel is het nog niet mogelijk om de gegevens van een ander persoon dan uzelf in te zien.

Momenteel is het nog niet mogelijk om de gegevens van een ander persoon dan uzelf in te zien.